i feel your arms around me

va ute och åkte lite epa med Ida och Jalle. Åkte till kungsgården och umgicks lite med Sebelius också! Sen in till Bilisten, träffa Fanny och Rickard. Sen tillbaka hem till Sebelius och lämna av honom där för då var hans flickvän Sara där! Så då for jag Ida och Jalle in till sanviken, träffa Robin & Räkan. Satt i epan å prata med dom ett tag, sen skjutsa Jalle hem mig, tog en dusch och sen kom pappa hem med sallad. Men självklart skulle mamma sabba allt för mig, jag börja gråta när jag åt för att vi börja bråka. Så slutade med att jag bara sket i det och gick upp och nu sitter jag här ist! Men tur som jag har så har jag världens bästaste pojke, ska umgås med honom imorgon! Jag är ledig, men han har skola och skulle jobba lite imorgon, men sen skulle han komma hit ett tag! Mysigt!!!!!! Sen på onsdag får jag umgås med min kära fru Malin! Va jätte längesen nu, ska bli helt azum!

Kyssssssssssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0