hey mr. lover

va ute och umgicks med fina vänner igår, vi va även in till max å käka, sen till sandviken. men jag va surig, så alla gick ut och umgicks å jag satt i bilen själv å lyssna på musik, låste in mig så ingen kunde hämta mig först, men sen va en dörr tydligen öppen för det va den enda dörren inte ida drog i, så då kom john in å satt å prata med mig, sen vart jag så kissis så lära dra mig ut endå.. haha sen blev jag där ute endå, frös men fick överleva! sen åkte vi hem efter ett tag, jag va sviiiintrött, frös och mitt humör va inte världens bästa. det blev bättre innan jag somna, men nu äre lika förjävligt igen... aja ska riva ner mitt rum lite mer, pappa håller på spacklar lite överallt, sen måla om 1-2 dagar! HEIDO
hej jag har två knölar på tröjan som ser ut som två dubbelhakor typ, men tro som ni vill!
I DON'T GIVE A SHIT =)

Kommentarer
Postat av: ett fan!

har du inte din coola stil längre? :)

2011-09-18 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0