you make me smile

gårdagen va faktiskt alla olika känslor!
Först vart jag lite ledsen över att min pojke inte kunde komma, men sen kunde han komma tillslut, va med honom i någon timme å låg här hos mig och myste, prata och titta på tv och pussades en massa. Sen bytte jag om, sminka mig och fixa håret medans han slöa framför min tv, så sen skulle han bara skjutsa mig till stan, men blev så att han stanna med oss en stund, då var det jag, Tobbe, Ida, Putte, Pontus & Robin inne på APP, men sen pussa jag lite på Tobbe innan han åkte. Sen efter ett tag gick jag och Ida in till railjam för att se lite, fick träffa massa roliga jibbkompisar som jag saknat!! Det va verkligen jätte roligt. Sen åkte alla hem typ, några som kötta lite efter för rolighets skull! Men iaf, sen gick jag, Ida och Jimmie till hans bil, åkte runt lite å träffa lite folk åså. Sen vet ni filmen Fredag den 13??????? DET VA EN KILLE SOM KOM MED SÅN MASK OCH SKRÄMDE LIVET UR MIG Å IDA.. :( blev jätte rädda.. Sen åkte vi till ica parkeringen, prata med massa och sånt. Sen skjutsa Jimmie hem oss, la mig i sängen och smsa med min fina pojke tills jag somna. Nu smsar jag också med min fina pojke och om planer till idag med Ida, hörs senare bloggen!
PUSSSARRR
har inge bilder heller, booooring

Kommentarer
Postat av: en

har du tagit bort din facebook? går inte och söka på dig längre? O.o

2011-11-08 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0