you're the one i belong to

Senaste
Ringda samtal? Sara
Mottagna samtal? Mamma
Du kramade? Hahaha kommer inte ihåg, har inte kramat någon idag faktiskt..
Du pussade? Tobbe
Du sa "jag älskar dig till" och menade det? Pappa
Skäckfilmen du kollade på? Wrong turn 4
Tvprogrammet du såg? Pojkakademin
Kärleken? Försöker fånga in världens bästa pojke just nu
Har du någonsin
Snusat? Nej
Tagit droger? Skulle aldrig någonsin ens testa.
Dissat någon? Ja.
Blivit dissad? Ja.
Varit tillsammans med någon i över två år? Nej
Tyckt om någon i över ett år? Ja
Haft samlag med samma kön? Nej
Hatat någon? Hata är ett starkt ord.
Rymt hemmifrån? Haha bara i några timmar, aldrig dragit hemmifrån och inte sagt vart jag är.
Skolkat? Ja
-
Familj / Vänner
Hur många är ni i din familj? 4.
Vem har du bäst relation me av dom i din familj? Pappa.
Ditt längsta utegångsförbud? Det har jag aldrig haft.. Haha bara att jag inte fick gå utanför dörren när jag valde att vara hemma från skolan när jag va mindre.
Har du haft husdjur, vad? har världens bästa hund!
Vem står för middagen? Både mamma och pappa, ibland även jag.
Vilken är din bästa vän? Ida
Vilken vän kan du lita mest på? Just nu är det Tobias, jag berättar allt för honom. Men även Ida också.
Vilken vän vet du alltid kommer finnas där för dig? Ida & Bella
Vilken vän har du gått egenom mest med? Ida och Emma och även Bella
Vilken vän har aldrig ljugit för dig eller svikit dig? Det finns nog ingen, eller ja nya vänner kanske, men dom har jag isf inte kännt så länge ju.
Vilken vän ringer du när du är i nöd? Ida, Bella & Emma.
Vilken vän spenderar du mest tid med? Just nu är det Ida i stort sätt varje dag :)
Vilken vän är mest som dig? Bella.
Har du någongång velat ha din kompis pojkvän? När jag va mindre, ja. Men inte nu.
Har du hållt på med din bästa väns ex? Ja
-
Killar
Senaste förhållandet? Wictor.
Det sämsta med killar? Beror på från kille till kille.
Det bästa med killar? Beror också på från kille till kille.
Snyggaste killen? Tobias i alla lägen♥
Beskriv drömkillen, insida och utsida. Killen ska ha viljan till att komma mitt i natten när jag inte vill sova ensam, killen ska kunna överraska mig när jag behöver det som mest, alltid lyssna och jag ska kunna känna trygghet hos honom. Killen ska kunna säga emot när han inte tycker om något, utan att vara rädd fast jag inte blir glad över det. Vi ska kunna göra allt tillsammans, kunna skratta åt saker vi gör fel.
Har du någonsin träffat killen du just beskrev? Ja
Bästa sättet och göra slut på? I verkligenheten, ingen tvekan om saken.
Sista elaka sak du skrev till en kille? Det va till Tobias men jag vill inte ta upp det här, han tog det dåligt fast jag mena bra men jag känner mig endå elak.
Förhållande eller singel? Förhållande!
-
Antingen eller
Festa eller mysa? Både och faktiskt.
Kläder eller skor? Kläder.
Kärlek eller hat? Kärlek.
Skola eller jobb? Jobb.
Vänskap eller kärlek? Båda!!
Cider eller öl? Cider. Haha ja jag är en liten kärring, men jag försöker lära mig dricka öl.. Haha men de går ju inte så bra!
Matte eller kemi? Matte
Cab eller limosine? Beror på vädret. Cab när det är sommar och varmt, åka och låta håret bara åka med vinden! Sen Limosine på vintern skulle vara skönt!
Taxi eller buss? Taxi.
Ordentlig eller slarvig? Jag har varit slarvigare om man säger så. Hehe.. Förr städa jag aaaaldrig rummet, tänkte inte ens på att det såg förjävligt ut, men nu såfort det börjar bli mycket kläder överallt och stökigt på båda nattusborden och vid mitt smink, då får jag paaanik!!
Seriös eller oseriös? Både och. 
Va säker eller ta risker? Brukar alltid chanska och ta risker, fast det slutar ju inte alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0