answer

sofie om you're the reason why i smile:
varför åkte du hem från gällivare? :o
svar - självklart för att jag inte bor där? har ju som sagt bara vänner där.. sög ju lite att jag lära åka hem så tidigt.. men har ju bara bott hos kompisar och kan ju inte bo där hela tiden hur länge som helst, men jag hoppas och verkligen vill flytta dit när jag blir äldre, så jag hoppas på det bästa.


sofie om answer:
haha glömde skriva, varför så tidigt? du var väl där mycket längre förra gången? :)
svar - haha nja, jag har aldrig varit där förr. det här va min första gång jag varit där :)

Kommentarer
Postat av: sofie

haha glömde skriva, varför så tidigt? du var väl där mycket längre förra gången? :)

2011-06-25 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0