i want you to fall down on me, so close i can feel you breath

va ut och åkte båt med jakob och pär, eller ja förstås så va kära carolina med också. sen hem till carolina, titta film och sen mitt i allt vela jag och carolina ha godis, så då fick pär ta epan och skjutsa oss till time så vi fick handla lite godis, sen hem och titta filmen. sen for carolina och jakob ut å sprang ett tag, så då titta jag och pär på en annan film, sen lära han åka hem, så nu har jag suttit här ett tag själv och bara deppat ihop, men nu kom carro för ett tag sen, hon håller nu på och bäddar om i sängen, sen ska vi in och fika och borsta gaddarna, sen blir det väl sova. men
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0