Dag 01 - Mina drömmar

Mina drömmar.. Ja klart jag har drömmar, de har vi alla ju? Jag har lång tid viljat bli bilmekaniker eller elektriker, men skola och jag har ju aldrig varit riktigt bästavänner.. Men nu hoppas jag på det bästa, ska kämpa på som satan! Och jag ska ju gå IV på bessemer i Sandviken nu, sen när jag får söka till linje, så är en av dom största drömmar jag har att flytta till Gällivare. Och det vet mina föräldrar att jag verkligen vill, lika så vet mina vänner. Så jag kämpar för fullt för det, vill verkligen det! Och framtid, det är något jag verkligen ser fram emot ibland, när jag ser filmer och sånt.. Åh va jag bara vill hitta en kille som jag vill dela allt med, ha hans tröjor på mig när jag går runt på kvällen, titta på skräckfilmer med honom, sitta och titta på solnedgången med honom, gå ut mitt i natten för att ligga på en gräsmatta eller i snön och titta på stjärnorna med honom, spela alla hans favoritspel och skratta åt han om jag vinner, retas med honom bara för att få honom jaga mig och sedan bära mig och kasta mig ut i snön och skratta. Kyssa honom i regnet, ha benen runt hans midja och dra händerna igenom hans blöta hår och kyssa han i regnet. Skratta så vi knappt kan andas, att han ska hålla min hand när jag behöver det som mest, torka mina tårar när det känns tufft, sitta framför en öppenspis och prata om livet, om allt vi gjort och allt han va med om när han va liten och allt jag va med om när jag va liten, men jag vill också att vi ska kunna bråka ibland, men inte för mycket. Jag vill att vi ska kunna förlåta varandra för allt. Jag vill falla för honom och han precis likadant för mig. Sen vill jag att han ska fria till mig, att vi bor i en fin lägenhet först, sen att vi gifter oss och skaffar barn, flyttar till hus och jag vill alltid göra allt för mina barn. Ställa upp till tusen och ge dom vad dom behöver. Berätta för dom exakt vad jag gått igenom och få dom att alltid ordna upp sina problem och se upp för att göra misstag som sätter sig hårt.

Det är så min dröm om livet är, men vem sa att livet va lätt? Vi får se vad som händer, men jag ger aldrig upp hoppet. Och som en speciell person sa till mig "Ge aldrig upp dina drömmar, aldrig." Jag tänker på det jämt när allt känns hopplöst, det finns alltid drömmar kvar, jag lever för dom. Den speciella personen vill jag ha med mig hela livet, överallt.. Att den personen alltid ska vara med mig.

Kommentarer
Postat av: hey :)

bella, vad ar din email,? vi kan prata der:)

2011-08-02 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0