Me, Myself & I.

Hejsan.
Vart inge Järvsö idag heller, eftersom min fader inte är direkt glad på mig just nu. Men hängde på donken med min kära vän Monica igår och sedan även Jim, Tim & Linnéa. Senare kom det många många mer, även min kära fru Malin & söta vän Ebba. Sen åkte jag och Monica epa med Svensson och Sebelius. Och vi lekte runt lite och mer detaljer behöver jag inte gå in på än att det sluta med att fjortisarna som vi lekte lite med ringde snuten. så jag och Monica fick gömma oss och sitta tyst och så for vi iväg snabbt åt helvete så Sebelius kunde fixa lite. Haha, aaaazum kväll iaf! Vi satt och sjöng i epan även, högt och bra! Haha! Men i varje fall så gick jag, Monica och Simon hem tillsammans sen. Jag och Simon följde med Monica hela vägen så hon slapp gå själv, sen gick simon med mig en bit tills jag förklara vart han skulle gå för att komma till Coop och där hämta hans mamma han och jag vandra hem. Va hemma runt 1. Sen smsa jag och kika tv och FRÖS ihjäl tills jag somna..
Haha, vakna runt 9 och ska umgås med en sötnos idag, myyysigt! Mer får ni veta sen, fast nog inte vem sötnosen är ;) Hihi. Nu ska jag borsta tänderna så ska jag och dadi hämta honom på rese :) puss!
/ bellis.
lite rolig min på bilden.. oseriös brud! men så såg jag ut igår iaf :)




Fick ingen bättre bild på mina ben.. dom ser tjocka och jätte korta ut.. men dom är ganska så också, tycker jag iaf. Skitsamma, bild som bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan?:)

2011-02-13 @ 18:20:36
Postat av: Anonym

blir så avundsjuk på att du är så otroligt vacker bella!

2011-02-16 @ 12:55:41
URL: http://caarroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0