last kiss

min update är KLAPPKASS!!!
sorry, gör inte mycket alls nu om dagarna, har bara umgåtts med min kära vän Bella och vi har umgåtts med folk från Valbo mest och hängt på donken.... Men just nu har jag nyss legat i badet, klagat på hur varmt det va och fick tanken att jag vela åka och sola, så jag och Belle ska åka och sola senare! Och Martin kom på en sak igår.. Eftersom folk tycker det är roligt att jag och Bella umgås när båda heter Bella, så kom han på en sak. Hon heter ju Isabelle Hedström och jag Isabella Olsson. Så hon är Belle & jag är Bella. Haha, lite roligt.. Men båda kallas endå Bella!!
Aja, nu kom bella ut ur duschen. Jag sitter och lyssnar på musik som påminner mig om helt fel saker! Men det är endå lite skönt att tänka tillbaka på gammal tid, AJA PEEEEACEPUSS!
/ Bella.

sötbild från igår..... DONKEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0