erase me

- Kid Cudi
som sagt drog jag mig till valbo, men bella mådde inge bra i sista sekund så hon stanna hemma. men hennes uber söta mamma kom med tlf åt mig. Sen tog jag bussen hem, gjorde varm oboy & mackor. Nu har jag sommarkänslor, vill verkligen ha sommarn nu nu nu nu!!!!!
vakna upp av att solen lyser in starkt vid 9-10 tiden, gå upp och sätta på sig ett par korta jeans och ett oversize linne och sedan ett par snygga brillor, gå ner och göra nå lätt frukost, för min del alltid Delikatess yogurt. VÄRLDENS GODASTE!!! och bara känna solen bränna mot huden, musiken är hög och sen ringer man någon av vännerna, åker moppe ner på stranden eller något sånt, ÅÅÅÅH JAG VILL HA SOMMAR!!!
btw, sitter och äter Delikatess Yogurten nu och musiken är hög, solen skiner, men de e kallt! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0