i don't wanna miss us

Min kameraladdare är här hemma! ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! va jag är glad! slänger in några bilder jag knäppt idag! Pyss. Imorgon ska jag ta å fota mitt rum så ni äntligen får se hur de ser ut, men är fortfarande inte klar med det. Jag å pappa vet inte om vi verkligen vill måla inomhus just nu, de kommer lukta som fan, kunde inte gå in på mitt rum när jag nyss målat väggarna, kvävdes nästan. hade jätte svårt att sova sen på kvällen, men tillslut somna jag då! Haha men aja.
Idag har jag även lekt med Anton & Dennis, vi har bara chibbat här hemma hos mig som vanligt. Chibbbbbbbade luuugnt! Aja, nu är dom hemma och jag ska mysa ner i sängen å kika film, ska ladda hem någon först! hahaha, aja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0