answer

Anonym om i don't mind spending everyday with you:
nu får du allt förklara, ibland är du med wictor och ibland inte? är ni tillsammans just nu, är ni mer än bra vänner osv.?..förklara dej tack :D älskar din blogg btw, kram!
svar - jo det har ju varit fram och tillbaka, jag har saknat honom en bra lång tid. men vi är inte tillsammans nu, men vi ska försöka igen. jag har varit så förbannat taskig mot honom när jag vet att det är han jag vill ha. men jag har tvekat fram och tillbaka. med tanke på hur dåligt jag bettet mig så borde jag inte ens våga prata med honom, men jag berätta jätte mycket och vi prata igenom om massa och kom fram till att vi skulle försöka igen, sen va jag med honom igår och vi hade det jätte mysigt och roligt. men vi är inte tillsammans än.
tack och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så va hände med han från Gällivare ?

2011-04-29 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0