torsdag

Somna typ astidigt igår, runt 12 någon gång somna jag. och för mig är det iaf tidigt, haha.. men iaf, sen väckte mamma mig 6, men kom på att jag hade sovmorgon, så gick upp halv 8, drog på mig kläder och lite så, tog mina saker och drog ut till bussen. men min buss va sen som vanligt, så jag och emma missa den andra, så då drog vi oss hem till henne, käka och lite så. sen drog vi ut till nästa buss, kom till skolan och jag gjorde klart min tröja, heeeeeerligt! sen nu har vi svenska och eftersom BARA jag i hela klassen ska ha dator med mig på alla lektioner, så kommer nog det uppdateras mer nuför tiden ;) haha. men ivarje fall så gör vi något manus grejs nu, ska äta om en halvtimme, julbord på skolan. haha, jag daniela, emma & danno kommer väl tjocka as usually. sen efteråt har vi so, seeeeeeegt. sen engelska, sen slutar vi äntligen.. efter skolan drar jag mig till kungsberget, skiiiiing. så uppdaterar nog inte förrän ikv kanske ;) annars imorgon :)
puss!
/ Bella.


Kommentarer
Postat av: jennhy

tack för kommentaren gumman, blev jätteglad! :)

2010-12-16 @ 15:59:43
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0