you're the reason why i smile

nu är jag hemma från gällivare. OCH DET KÄNNS INTE BRA! jag hatar de!
men nåja, tågresa i 14 timmar. tog ett jävla bra tag innan jag lyckades somna.. i början så kunde jag inte sluta gråta eller få dåligt å andas, det känns verkligen inte bra att åka därifrån.. men nåja, nu är jag hemma. känns som att jag verkligen inte vill göra något, hatar sandviken! men jag måste ju.. nåja, skriver mer senare. idag ska jag umgås med min kära fru Malin, vet inte vad vi hittar på. men vi får väl se, kanske ska ut till farmor kommer det fram nu också.. dit å käka och fira, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG HATAR Å VARA HEMMA! vill tillbaka nu!!!!
Tobias, Ante, Philip, Olli & lite Agge, Tack för en underbar vecka!
Och Monika boox, tack för 2 underbara veckor tillsammans med dig, längtar tills du kommer hem så gällivareborna får komma hit och se sandviken! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

varför åkte du hem från gällivare? :o

2011-06-25 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0