don't stop believin

Sitter nere i Linas rum me Love & Sara, vet inte vars Lina e just nu.. Men jag har nyligen fixat klart mig, trorja... lite småosäker på kläderna, men vi får la se! Senare kommer massa folk trorja, ilmkväll me girlsen & boysen  hemma hos Lajna ikväll & ja.. Mig nästan då, eftersom jag sover här just nu.. Haha aja, nu kom Lina in i rummet iaf, hahaha sötchey hon.. Hon satte på sig sin klocka på armen så fråga hon mig hur mycket klockan va på min mobil? haha.. Och hon hade inte stängt av klockan under natten eller så, den gick rätt.. Men hon glömde, haha sötchey. Aja, nu vet jag inte vad som sker, men roligt!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spelar du fotboll ? eller ska du fortsätta spela fotboll?

2011-01-06 @ 01:09:55
Postat av: sara

hej, vilket typsnitt e de du har i rubriken? (:

2011-01-06 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0