time to wake up

Igår va jag hemma från skolan för att jag hade svårt att sova. Så sen när jag vakna runt 11, då fixa jag mig och sånt så åkte jag och mamma ner på stan och jag köpte skor. Hitta tyvärr inget annat.. Haha, men sen kom jag hem och då kom min fina hit och myste med mig i en timme, trevligt. Sen åkte han och jag fixade mig sen for jag till Ida och därifrån åkte vi till aga och mötte upp Dennis och Anton, käkade även på aga. Sen kom John och hämta oss så åkte vi till 50 cent, de va väl en grym upplevelse! Men sen runt 11 kom john å hämta oss så åkte vi till donken, dit kom min pojke så jag fick pussa på honom. Han är så underbar min fina! Sen skjutsa John hem Anton, sen mig. När jag kom hem prata jag lite med mami och papi sen gick jag upp och sov, nu ska jag upp å sätta på mig bättre kläder, sen ut med min fina hund Kajsa.
Ikväll får ni höra mer om i nästa inlägg! ;) puss cyyya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0