talking to the mirror on the wall

hade det jätte mysigt med mina fina vänner Ida å Anton igår. Dock hände de en sak på morgonen som verkligen fick mig tänka, jag låg och åt frukost och fick sms av Ida att jag lära springa ut, hennes pojkvän hade krockat utanför mig, jag vart helt stum efteråt. men efter några timmars tänkande och lugnande så cykla jag och Ida till rusta, köpte chips och Festis och satte oss på ett tak och prata tog de lugnt åså, sen kom även Anton, efter ett tag åkte vi hem till mig och titta på film. Sen fick vi ett samtal och lära gå ut, där vill jag inte berätta om det men tokig va vi allihopa, tillslut kom min pojke och han hade med sig Oliver också. Sen kom laden, sara jonte å massa mer! Vi stod å snacka alla, tillslut va det bara jag, min pojke och Oliver kvar, men dom åkte också, jag satt ute i 2 timmar efter det och frös för att jag va så tokig på allt. Idag är jag ledig, jag vet inte vad jag ska göra, ska väl dö typ. Allt jag känner för nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0