min dator är på lagning = dålig update

Eeeeenex!
Blir bara hemma idag, BTW! min skoldator e paj.... Min skärm blev som sagt grön/lila när den vart kall när jagoch tobbe skulle titta på film? Så fortsatte det så så jag lämna in den igår. Så lånar pappas just nu, för min egna bärara är på lagning också, tror jag inte får tillbaka den.. Haha och min bror har min stationära för att hans är i Sthlm. Men iaf!! Blir bara hemma idag trorja, kanske träffa tobbie lite snabbt eller något sånt. Men sen hemma! Kanske drar iväg å solar, kanske! Men annars ska jag ta det lugnt, ut å springa, hårinpackning, ansiktsmask, bada och bara behandla mig själv som en kung!! Haha!
Helgen kommer bli aaaaazum!
hoers bitches

Kommentarer
Postat av: veronica

du har en bild på din gammla facebook där du har en jätte stor knallgrön jacka med en vit ficka. var har du köpt den. mååååste ha en sån så fin. <3

2011-10-04 @ 15:56:32
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0