living young and wild and free

Kass på update! Men nu är min kära skoldator tillbaka
Men min fina kom och mös med mig i måndags, prata och myste åså. Sen kom våra fina vänner Ida, Anton & Dennis! Vi titta på Waterwörld här hos mig, myste å lite så! Sen va dom kvar ett tag efter också, Ida cykla först, sen pussa jag lite på Tobias innan han åkte hem och Tobias åker epa så såg även att Dennis som åker moppe och anton som cyklar, dom hade lite kul påvägen här ifrån, hyperbarn tävlar.. Det lär ju ha gått suveränt! Haha.
Tisdagen låg jag inne hela dagen, va ut med massa folk på kvällen å sladda och gjorde ringar å lite kult!
Onsdagen idag alltså.. Legat inne och tagit det lungt tills 6, tog bussen till min fina vän Emma, vi va ute och gick i två timmar och bara prata en jävla massa om allt möjligt! Det va verkligen skönt. Har druckit varm choklad med marsmellows nyss också. lyssnar på fin musik nu och ska strax sova!
Kysssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0