Med dig känns allt så himla rätt

Jag insåg inte vad jag hade förrän det stod på kanten och höll på försvinna ifrån mig. Jag insåg hur jag själv höll på förlora de jag verkligen kämpat för. Allt med dig känns så rätt, jag är lycklig i din närhet. När du håller min nära, tittar mig i ögonen, pussar på mig, i pannan, på kinden eller på munnen så blir jag lika glad varenda gång. Jag har känt dig i 3 år, men aldrig tänkt att det skulle vara såhär. Men jag har insett att jag behöver dig, vill inte vara utan dig och att du är det finaste jag kan få. Jag vet att jag inte varit världens bästa, eller ja vi har inte varit världens bästa mot varandra. Men vi ska ändra det, för jag vill bara vara lycklig med dig. Allt jag önskar är att jag fick vara i din famn nu. Du bor inte långt ifrån mig, det är en skog emellan oss. För mig är du speciell och det vet du, du är allt jag vill ha och det vet du också. Min dröm är att få vara din flickvän, att bli kallad din flickvän. Att få kalla dig min pojkvän, min egna pojke, min stjärna, min bästavän, min fina, min kära och min underbara. Jag vill inte släppa dig för något i världen, stunderna när vi ligger i min säng, när du håller mig nära, när du pussar mig på halsen. När vi är ute och du bär upp mig och pussar på mig, när du kämpar allt för att ta en puss av mig när jag skojar med dig. Allt vi delar, är de som får mig le innan jag somnar, dina sms innan jag somnar är de bästa jag vet. Du är det bästa jag någonsin fått. Jag vill aldrig förlora dig.
(gammal bild på honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0