who are you talking to

sorry for no update!!!!!!!!!!!!
umgåts med mina föräldrar.. haha nja, men kind of? efter skolan som va helt fucked up idag.. nåja, berättar de imorgon eller något, för nu orkar jag inte hålla mig vaken nåmer.. men efter skolan träffa jag mamma på stan så fixa vi mitt bank kort, ska få ett nytt igen.. fett krångligt..... men nåja, sen gick vi på stan en stund, hitta bara en bikini & två ansiktsmasker. världens sötaste bikini! lägger in bild imorgon. men sen hämta pappa oss så åkte vi och handla lite mat och sånt, sen köpte jag även en stor tavla med hawaii på!!!! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!!
velat haft en hawaii tavla eller newyork tavla, men jämt har pappa sagt " vi tar de sen, har inte plats i bilen nu när vi har så mycket påsar osvosv" bara skyller bort, men nu hade vi inte så många, runt 5 st.. men BRA ATT JAG FICK DEN!
sen när jag kom hem, käka jag donken, ändra lite i mitt rum, ute och sprang, ansiktsmask, duschat och nu ska jag kika tv tills jag somnar..
blev långt inlägg endå.. haha nåja, HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0