we gotta hold on to what we got

va till affären och köpte hårfärg åt mig och fil åt mamma. sen kom min papi och hämta mig så åkte vi hem. och nu sitter jag och dunkar musik högre än någonsin trorja. så irriterad på min mamma så det inte finns pissord för det.

när du vet hur jävla svårt jag haft det, när du vet hur svårt jag ens haft det att orka eller vilja gå dit, när du vet hur mycket jag skrikit, grinat och vägrat gå dit, gått ett extra år för att försöka ändra på allt men att jag gjorde samma spår igen och nu när jag verkligen försöker, fått upp självförtroende att jag inte är dum, att jag faktiskt ligger på samma nivå som många andra, att jag kan om jag bara vill och koncentrerar mig och att jag får ett g, så har du mage att inte ens bry dig? inte ens "va duktig du är" utan det jag får till svar va "jaha...?" som om du inte bryr dig, du beter dig inte bra, inte alls

jag hatar att inte ha dig hemma kim, det är tomt utan dig, hur fan ska jag klara det här..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0