the show goes on all night

sitter hemma hos min fru och är lite irriterad men endå glad?
för att min mamma lova igår att pappa skulle hämta mig idag, men sen när jag ringde honom så kan han inte? och min mamma har inte körtkort och min bror har mitt busskort? jag är aslångt hemmifrån, typ andra sidan sandviken med en stor väska med min dator, kläder, smink osv massa saker så jag vägrar gå hem. men lik för bannat lyssnar inte min pappa.
så jag la bara av i tlf och nu är jag jätte irriterad. ska ringa mamma snart och säga att hon måste fixa så jag kommer hem, faktiskt hennes fel för hon LOVA mig att hon skulle fixa det, MEN NU SITTER JAG HÄR OCH HAR INGEN SKJUTS HEM, MOGET. aja, jag och malin chillar, har käkat pizza nyss, fetisar.
peacehatersandlovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0