jag ger dig mitt liv om jag skulle behöva

ändrade planer igår, åkte och hämta min bror i gävle från att han jobbar i sthlm ju.. han kommer hem helger, men kanske inte alla. nåja, sen skjutsa pappa mig till stan så mötte jag upp bella, amanada och viktor. så for vi till stan, gick runt lite åså, sen gick vi på Fast And Furius Five!!!!!!!! VÄRLDENS BÄSTA FILM!!! åhhh, alltid älskat dom! Dom i mitt hjärta!
nåja, sen gick vi runt på stan, träffa folk lite överallt, snacka osv hade kul! sen drog vi hem till bella, titta tv och prata tills jag somna vid 3 och prata tydligen i sömnen. Haha...
sen vakna vi vid 11, klädde på oss och tog brädan till jakob och fixa lite affärer, nu ska vi snart in till viken och sen ikv blir det crusing i sandviken. får väl se vart kvällen för oss! men blir iaf sleepa hemma i think? pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0