i know you're coming back down

haft en jätterolig dag idag. först testade vi hur det skulle vara lite å rökdyka, satte på oss kläderna och fick svart för ögonen på gasmasken och fick krypa runt i et gym som vi aldrig sett. och vi visste inte ens vars vi va, för vi vart instyrda dit också, så vi fick krypa i mörkret och leta fotbollar med världens tjockaste kläder och en gasgrej på ryggen, det va svintungt och varmt och jag blev jätte irriterad.. haha. men sen gick vi till murgården och käka sen tillbaka till brandstationen och åkte bil till sånna där broar som öppnar sig som var i början av årsunda. och där fick vi flyta runt i nå vattentäta dräckter, eller för det mesta va dom så.. men vi hade ju så småa nackar gemfört med vuxna så vi fick in vatten och skratta har jag verkligen gjort.. haha, kommer in bilder senare!
sen kom pappa och hämta mig för att jag var så blöt och när jag kom hem tog jag macka och oboy och la mig i badet.
nu sitter jag här i min onepiece och jag ska nog fixa min blogg och lite sånt trorja, ta det lugnt idag som jag även gjorde igår, helt slut hela tiden.. haha, skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

heej, älskar din blogg Bella :D den är awesome

2011-05-17 @ 19:29:58
URL: http://freakwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0