en av dom bästa födelsedagar!

haft en underbar födelsedag idag!!!
pengar, halsband, brillor, onepiece (inte äkta..). ulriks skiva och autograf, platta enegridrink (redbull), brunpuder, mascara.
sen får jag även present av älskling imorgon och även av några andra.
och har en överaskning på g från några vänner också, men är så nyfiken att jag snart hoppar ur skinnet :(
haha, och 700-800 inlägg på face... haha, urgulliga vänner!!
och så fick jag en fika av min bästavän också! hihi.
men nu ska jag göra annat här vid datorn, vi får höras imorgon eller inatt om jag inte kan sova!
eller nej, jag ska dra på mig min onepiece och sedan städa! PUSS
tack alla underbara! <3
typ igår...
typ idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0