ååååh tack!!

liv om love like woe:
du är jätte söt, hoppas du vet det, och din stil är bara toppen. jag älskar din blogg och läser den väldigt ofta. (förlåt om det kom lite konstigt men jag ville bara säga det;)
svar- ÄÄÄÄÄLSKAR SÅNNA HÄR KOMMENTARER!!! förlåt om jag va seg på svara, men jag verkligen älskar sånna här kommentarer!!


och har även en sak jag gärna vill att ni svarar på.. jag har ju ca 250 bloggläsare om dagen, så tycker jag faktiskt att ni borde berätta lite om er själva? Vad ni heter och varför just ni läser min blogg, BAD OR GOOD REASONS! jag tar kretik och vill gärna att ni berättar om jag behöver bättra något eller så.

Just nu är jag glad, just nu är jag på topp! jag känner verkligen att jag vill leva livet. Haft en underbar dag med massa vänner på Konfirmationavslutning. Fått presenter och tårta och väntar in min älskling just nu! Han sover här inatt, så vi ska ha det mysigt! tror vi ska försöka hitta på något nu på dagen, sen ikv blir det väl film, mys och frukt! Eftersom min tårta är Tropisk Planka och det är maaassor kvar så blir det njuta av det! Men nu ska jag byta om, platta håret och vänta på älskling!
JAG ÄLSKAR LIVET, JUST IDAG ÄLSKAR JAG LIVET, JUST DENNA STUND!

Kommentarer
Postat av: reb och eve

Jag (becca) läser din blogg för att jag dras till bloggar där folk vågar vara sig själva - för det mesta läser jag skate-bloggar. Jag är själv longboardåkare och bär skateklader och därför läser jag din blogg, för jag dras till bloggar som påminner om min egna stil hehehe :)

2011-05-14 @ 21:04:58
URL: http://welikeitfat.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Okey ska berätta lite kortfattat ^^

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade den blogg, men när jag fick se din stil osv så blev det att jag läste den varje dag tillslut & då visade det sig att du verkar vara en toppen tjej med! Jag har en typ också en sån stil som du har så därför kan jag ju få lite inspiration av dej ;)

Kanske inte blev så kort men men!

Fortsätt såhär tjejen!



PEACE! :DD

2011-05-14 @ 22:22:51
Postat av: sallie ballie

tjeinis.

hehehehehe. jag hetr sallie :D

hur länge har du hållt på med skidor o så?

e as pepp på att lära mig.. men känner inge som kan lära mig osv.

så kanske några tips?

o tips på vart man kan köpa snygga kläder?

din stil e as ball!

haregött / sallie

2011-05-14 @ 22:45:28
URL: http://ssalli.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-15 @ 15:53:42
Postat av: Nathalie

jag heter Nathalie, och på min fritid åker jag skidor på vintern på sommaren åker jag skateboard och hoppar matta. Jag har läst alla dina bloggar som du har haft, jag började läsa dom när min kusin pratade om dig och sa att du va gryym på skidor osv, och jag gillar den stil du har, och jag gillar att läsa om vad du gör och vad du håller på med, och du är sjukt fin! :)

2011-05-15 @ 15:59:23
URL: http://nathaliejjonssons.blogg.se/
Postat av: Blenda

Jag läser din blogg för att YOU GO GIRL

2011-05-15 @ 18:35:58
URL: http://blendaa.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Jag heter Natahlie och läser din blogg för att jag gillar din personlighet och din stil :)

2011-05-15 @ 21:43:58
URL: http://natahliesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0