You're in my heart just like a tatto

Jag hade en dröm inatt, jag drömde om stjärnor. Stjärnor högt där uppe som jag kunde ta på, när jag vaknade kom jag på att jag hade drömt om mina vänner. Det spelar ingen roll om ni bor 100 mil ifrån mig eller 100 meter ifrån mig, ni är bäst och jag tackar er för att ni är ni, bråk kommer och bråk går. Vissa har jag tappat och vissa står alltid kvar. Vissa är man mindre nära än andra. Vissa umgås man mindre med än andra. Vissa får en gråta, skratta eller bara le. Men det spelar ingen roll, för allt är minnen och jag älskar det. Dagar kommer, dagar går men minnen består. Minnen blir till sekunder, minuter, timmar, dagar, månader och år. Genom tuffa tider, genom hårda tider, genom bra tider, genom allt så finns jag här. Jag vänder mig tillbaka och jag gråter en stund, sen torkar jag tårarna och lägger en tanke på dom underbara vänner jag har. Det har gått upp och ner för mig precis som det gjort det för er, livet är en bergochdalbana och vissa svängar, nerfarter och uppfarter får en gråta och vissa får en skratta. Allt jag ville få ut egentligen va att, jag älskar er alla mina vänner.♥

Kommentarer
Postat av: bella

älskar dig vännen<3

2011-03-18 @ 00:02:06
URL: http://bbellahdstrm.blogg.se/
Postat av: emma lindh

jag älskar dig bella <3

2011-03-18 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0