you're fucking perfect

" du kan få mycket bättre än han, han är inte ens värd dig. du kan nästan peka ut vilken kille här i närheten som helst som ger dig den kärlek du är värd " - MEN FUCK THAT! visst, klart det är kul att höra. Men jag styr inte över mina känslor, precis som att ni inte gör det? Förstår verkligen inte på mig varför ni säger så, det får mig inte ändra mig. Jag tycker om honom, för mycket ibland.. Det är svårt att ta bort tankarna från det. Jag önskar ibland att jag aldrig ens lärt känna honom och vissa stunder gråter jag mig andlös för att jag förstår inte hur jag någonsin skulle klara mig utan honom. Jag klarade mig i 14 år minst och varför skulle jag inte klara mig nu? Jag trevar fram och tillbaka bland stanna och gå vidare, lämnar jag honom så ångrar jag mig och gråter timmar, dagar, veckor, månader och kanske åri sträck. Stannar jag så sårar jag oss båda samtidigt som jag gör oss glada.. Jag är trött på skiten men vågar inte göra förändringar utan att det slutar med honom vid min sida. Allt gammal håller kvar mig i något jag lämnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0