jag kanske inte säger de så ofta

Jag sitter här med låtar som påminner om dig, jag vill bara sätta mig på tåget och fara till dig nu, stå där framför dig.. se hur du reagerar, vad skulle du göra? skulle du gå därifrån eller skulle du gå fram till mig? skulle du krama mig eller skulle du fråga surt vad jag gjorde där? jag vill verkligen bara veta hur allt skulle vara om jag vore hos dig istället för här. jag tänker aldrig ge upp dig, fast du har försvunnit. även om det är över nu, så finns du kvar här med mig på något sätt. förr hade jag gamla sms, bilder och sånt som fick mig må bra för stunden. men nu är allt borta, jag trevar mig fram för att klara igenom dagen. övertalar mig varje dag att det blir bra, men det börjar kännas helvete utan dig. jag borde inte titta tillbaka, men jag kan inte sluta. jag kan inte förstå att vi står här idag, med tanke på allt vi sagt, så mycket som vi lovat du och jag. förr när jag läste dina sms kunde jag höra din röst säga det, men nu hör jag ingenting alls. jag vill så jävla gärna höra din röst igen, höra ditt skratt och se ditt leénde.. det känns förjävligt utan dig, hoppas du vet de. det förvånar mig hur jag kan vara så tyst och inte förklarat vad jag vill säga, vad jag vill att du ska veta.. men du borde veta hur jag är, det va iaf vad jag trodde. jag förstörde allt med tre dumma ord och skuldkänslorna blir ju bara större.. glöm aldrig att jag älskar dig. det här är ditt val, du som valde att det ska vara så som det är. jag hatar att veta att du inte mår bra, jag hatar att inte få vara där med dig, hålla om dig och pussa på dig. jag hatar att det är som det är och jag hatar att jag älskar dig. vars jag än går eller vad jag än gör, så finns du i tankarna. när jag ska föreställa mig något, så kommer du upp. det går inte en dag utan att du finns i mina tankar, och det kan jag sätta mitt liv på.

Kommentarer
Postat av: emma lindh

du vet vart du har mig<3

2011-03-06 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0