hard to save a life

det gör ont, så himmelskt ont. igår tänkte jag på dig.
idag tänker jag på dig och imorgon kommer jag tänka
på dig. för du finns i mina tankar varje dag. vissa
dagar mer eller mindre än andra, men du finns där.
jag saknar dig så himla mycket, vill bara se dig växa
upp här, samtidigt som mig. se dig skratta, se dig le.
den sista tiden, dom där månaderna när du va sjuk
va det svårt att tro på ditt leénde, det såg inte äkta ut.
och det tänker jag på än idag, det är det som sitter
som mest, att jag aldrig hann se ett riktigt leénde
innan du lämna oss här, lämna mig själv. jag vill bara
ha dig här igen, krama om dig och gråta på din axel.
be dig att aldrig försvinna från mig igen. men tårarna
får rinna när jag sitter i min säng och lyssnar på musik.
jag hatar att vara utan dig, det är det värsta jag någonsin
varit eller kommer vara med om känns det just nu.
jag behöver dig, mer än något annat. du va en riktig
ängel, en underbar person som jag knappt kan förstå
varför, varför du? så snäll, gjorde aldrig något fel och va
så himla duktig på allt, varför du? jag hatar att vara utan dig.
/ Din bästavän.

Kommentarer
Postat av: ebbalindholm

Finns hjärtat!<3

2011-03-24 @ 12:51:21
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0