En bild som gör dig glad.

En bild på mig och min Allrabästavän. Vi umgås aldrig mer, men träffas varje dag. Det är lite roligt att vi har kännt varandra i 8 år och gått på samma skola i 6 år, men aldrig fått gått i samma klass förrän i år? Haha eller, ja jag är ju ett år äldre än henne. Men endå har vi alltid hållt ihop när vi inte gått i samma klass, umgicks jäääämt! men sommaren 10 gled vi ifrån varandra, men endå så är jag så glad. Att vi fortfarande är vänner, jag kan prata med henne om ALLT fortfarande! kan verkligen berätta allt fortfarande idag, vi umgås i skolan mycket. men även någon gång iblant utanför skolan, men alldeles för sällan känns de som.. Men det är endå skönt att vi fortfarande är vänner trots allt!

Kommentarer
Postat av: Stoffe vafan! :D

Söta vänner ni :D

2011-03-12 @ 23:47:32
URL: http://stoffearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0