believe

Drog mig till gävle och umgicks med lisa och clarissa. Träffa även min söta vän bella lite snabbt. Men sen for jag, lisa och clarissa till lisa en stund. Sen clarissa hem och jag och lisa till valbo så kom först kalle, sen kom även jonas och challe och nörda med oss på donken. Sen efter ett tag drog lisa och så kom även isak då. Så följde isak, jonas, kalle och challe med mig ut till bussen och jonas gick och dryga precis bakom mig med piano på sin iphone och dryga.. Haha lagomt irriterad jag blev.. Sen kom iaf bussen, sa hejdå och gick på bussen och vet ni vad som händer då? JAG HÖLL PÅ RAMLA.. Som tur ramla jag inte, såg mer ut som jag gjorde de med mening kändes det som.. Iaf! Sen på rese kom jimmie och mötte upp mig, så hejja på honom sen tog jag bussen hem, ringde och prata med kalle i en timme och nu ligger jag här och kikar glee. Smsar med söta pojkar och ska snart sova! Gonatt :) puss. / Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0