sitting down here, boy you can se me

sov inte kvar i MHF stugan med min klass igår som sagt, men hoppas dom hade det underbart! dock va det sista dagen med min den klassen.. eftersom jag hoppar upp till gymnasiumet och dom går kvar och ska gå nian, stackrar! haha, men ska hälsa på dom så ofta jag kan!!

men nåja, nu ska jag fixa mig lite, sen far jag och mor in till gävle och letar examen avslutningsklänning.. CRAAAAAAAZY! jag i klänning.. haha nåja! det ska nog bli bra. bara jag hittar någon så.. sen är jag så jääävla taggad till GÄLLIVARE NU!!!
Monne har fixat en massa och jag älskar henne mest av allt, fy satan va vi ska röja!
Och även nu i helgen, på fredag åker jag in till världens bästa brudar Elly & Mimmi!!! HELT CRAZY! ska va där på falukalaset och även se ulrik och ha en massa jävla röj!
Nåja, nu ska jag fixa sen fara till gävle, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0