like i know it would be

Sitter och äter min favoritfrukost, Sommarbär Yogurt med kelloks och torkade jordgubbar å hallon. looooveit ♥

Jaja, va ju i Gävle med syster min igår, Stig skjutsa dit oss. Sen gick vi där och hitta lite saker, jag kom hem med Två tjocktröjor, en kort som jag kan ha till shorts ty en grillkväll eller så? Och den är vit med rosa/blått märke. Sen även en lite längre knallrosa hoodie. Och Charline fick med sig jeans, bikini, trosor & tjocktröja. Sen träffa vi på Emma i sandviken, så for vi tre hem till Charlines lägenhet och så diska jag åt henne, vilket jag fick lite tillbaka över, underbart! ;) Sen tog vi varsin dricka och satte oss ute på balkongen och pratade ett tag tills Charlines pojke Johan kom hem. Då for vi till aga för att käka, men de va stängt, så Charline for till Maria och jag och Emma cykla till donken och käka, sen cykla jag hem därifrån vid 12, men försökte sova dirrekt, men de gick inte.. somna runt 3 likförbannat!
Aja, nu ska jag cykla med mamma till coop, hörs later!
Ska umgås med Emma idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0