varje liten sak som du gör

Kom nyligen hem från Okelbo marknad, handlade en stor väska & ett par skor, hitta inget mer.. Och har endå fått så mycket senaste dagarna, ligger uppe i 3800 den här månaden.. känns som att mina föräldrar kommer bli snål snart.. hehe, för dom har sagt efter varje sak jag köpt nu typ " Det här blir de sista pengarna.." blablabla, sen får jag ju lite pengar av min bror då och då, haha han e så gullig!

Aja, nu ska jag slå på ett avsnitt av Hellcats och vila lite, sen får vi se om jag far ut på Sandviken något, kanske nå folk ute ikv? Vi får väl se. Hörs!

Kommentarer
Postat av: felicia

jätte fin blogg :)

2011-07-02 @ 19:20:19
URL: http://mylifeasfeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0