i left them there to die

va väl rätt så okey därborta, hade det trevligt! men sen for jag och carolina hem rätt så tidigt, fick väl i oss någon drink men inget mer, lite kramandes och pussandes sen for vi vidare hemmåt! tvätta bort sminket, bytte om och tog en fika sen ut till hennes lilla tillhåll, hon har en liten egen stuga som är hennes. så nu ligger hon i sängen med hörlurar i och lyssnar musik. ne nu vakna hon till och prata lite med mig, vi ska köpa en god dricka imorgon bad hon om, en vitamindryck vi tycker om, sen sprang vi ut å kissa nu nyss. haha aja, men nu biter jag sönder mitt knä för att jag lyssnar på så fin musik och vill slå ihjäl en viss pojk.. nåja, ska göra lite annat nu, typ slå sönder mig själv sen skriva ett brev? ne orka HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0