lips that feelt just like the inside of a rose

va runt och gjorde ett å annat igår, umgicks med bella tills klockan var runt 8, då tog hon bussen hem. så åkte jag å käkade med papi, men då kom bella på att hon glömt sin mobil i våran bil.. haha så fick åka och lämna den, men då hoppa jag även av på stan efter maten och gick till krysset och mötte upp martin, vi gick upp till han och chilla ett tag, sen bestämde vi oss för att cykla till hedåsen och träffa monika och john, så då cykla vi dit. va där ett tag, sen till statoil och köpte godis och dricka, till skateparken, satt där och chilla med massa folk, prata och hade det trevligt. sen kom monika och john igen, så då cykla jag och martin iväg med dom, så svängde monika och john ett annant håll efter ett tag, men då skulle martin med mig, fick inte cykla själv.. haha, sen stod vi ute och snacka från 12 till 3, haha.. då har man lite olika å snacka om vill ja lova, direkt när jag kom in tog jag en ipren och la mig i sängen, kika tv ett tag sen somna jag. nu ska jag äta upp min frukost, K Special flingor med red berries och Verum yogurt blev det idag, ändrar alltid yogurt.. haha. men nåja, ska väl upp och träna snart, sen umgås med monika och john idag!!!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0