i don't really care, cuz i'm yours

nu vare så att ist för att lägga mig i badet osv, så drog jag ut å sprang i 30 minuter, sen hem och cykla på en sån där inomhus cykel i 45 minuter, snacka om att jag va slut efteråt.. sen tog jag det underbara badet, med hårinpackning, ansiktskräm och rosenblad i badet, även hög musik spelades. sen efter det satte jag på mig linne och shorts och städa mitt rum, gjorde om lite granna och nu är jag nöjd!
konstigt nog har jag börjat tycka om att städa och ha det rent.. det är illa av mig! eller ja det är väl bra, men de e ovanligt av mig! men nåja, visar ju även bara mer och mer för mami och papi att jag klarar av att ha egen lägenhet! hihihi ;)

Nåja, nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Är täppt i näsan och är inte så pigg direkt.. Men slår väl på tvn och kikar lite och tar de lungt ikv!


( Det neranför behöver ni inte läsa, det är bara om att jag va sjuk i Jämtland och har jag aldrig mått så dåligt som då! )

ÅH JUSTE! Vet ni vad?!?! När jag va i jämtland, hade jag 40 graders feber och en sak ska jag då säga.. JAG HAR ALDRIG MÅTT SÅ DÅLIGT I HELA MITT LIV, jag grät sönder mig, låg och grät, grät och grät som en jävla tok! Har aldrig i hela mitt liv mått så piss så lång tid, 4 dagar och jag kunde knappt röra på mig, jag va svag i alla delar på kroppen, ont i huvudet, kunde inte äta något alls, tårarna spruta, ibland frös jag som en jävla tok, klädde på mig och låg under täcke och värmde mig, sen andra sekunden så vars de så varmt så ja slet av mig täcke och allt för att jag svettades så mycket, jag hade speciellt skitont i ryggen och svanken. Jag åt sammanlagt en liten skål yogurt på 5 dagar, TROR NI JAG VA HUNGRIG ELLER? och jag som älskar mat.. Liksom, mat är underbart? det vet väl alla, mamma och pappa och hela släkten laga olika maträtter för att jag skulle få i mig något, jag kände hur jävla hungrig jag var och hur gått det såg ut, men när jag stoppa det i munnen så mådde jag bara illa och orka inte svälja eller något, jag kände mig lat hela jag, exakt hela jag! sen har jag haft problem med att ta tabletter av min egna andledning, så jag åt bara brus, men första dagen när jag mådde dåligt, då gjorde jag i ordning ett glas brustablett med alvedon, så somna jag till i några timmar och vakna sedan och såg att jag glömt dricka innan jag somna och jag hade ont överallt och verkligen hatar smaken av brustabletterna, så jag skulle skynda mig och dricka upp det där, men efter jag druckit några klunkar, vilket jag försökte göra så snabbt som möjligt, så kände jag att jag lära spy, så upp och springa in på toan, spy och då hade jag så ont i kroppen så jag la av, bara svimma av på golvet, pappa hörde dunsen, så han sprang upp och väckte mig, bärde in mig i sängen, hämta vatten och fråga hur det hade hänt. JAG HAR ALDRIG I HELA MITT LIV MÅTT SÅ DÅLIGT SOM JAG GJORDE DEN HÄR GÅNGEN JAG VA I JÄMTLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0