18:47


fyfan vilken jävla världelös lördag, helt jävla världelös.
ska nog ta och vara lite nyttig och sen kika lite film och mysa för mig själv eftersom älskling är alllllt för långt bort. och juste, jag fick en frågan om vem jag kallar "älskling" hela tiden och det är Philip, vi är inte tillsammans eller något men han är ändå min älskling. Men iaf, ska göra nyttigt idag! nu luktar det mat.. Köttfärsås& spaghetti! vet inte om det är så nyttigt? Men vi har endå alltid grönsaker till maten! sen ska jag nog göra någon ansiktskräm. Aja, uppdaterar kanske något senare!
Puss.
/ Bella.
världens bästaste
och det är inte jag som knäppt bilden, det är antingen hans syster, mamma eller pappa som knäppt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0