min helg

Hade en aaaasskön helg!
Fredagen spenderades först med Plopp, va på donken med massa folk och röjde lite sisådär.
Lördagen umgicks jag med Bella & Elin först. Sen kom Jimmie. Vi drog oss till Valbo, träffa även Martin på bussen, stackarn gick runt med skidorna och bussarna krångla.. Haha! Sen iaf så LÄRA jag till donken i Valbo, så träffa på Jonas och några till. Sen kom Kalle och Martin till donken en stund, sen åkte dom hem och vi till Gunnar, min kusin. Vi satt där i någon timme, David va också med då. Senare kom Bellas mamma och hämta mig, Elin & Bella. Så skjutsa dom mig till bussen, men bussen va sen.. Som tur va så ringde Jonas så prata jag med honom i tlf tills min buss kom. Sen fick jag gå en bra bit hem, men det va ganska skönt! Haha måste sett asrolig ut, gick där och va asglad, kort, en biffjacka och små ben stick ut klockan halv 1 och såg väl ut som en 9årig tjej. Och hitta även 3 ballonger som jag tog upp och gick med, haha... Pinsam brud jag vet! Men jag va så jävla glad så öschk int bry me! Aja, sen kika jag film och smsa tills jag somna runt.. 5- halv 6.. Haha!
Söndagen vaknade jag av ett sms av Line, så umgicks med henne den dagen. Vilket va igår, vi prata igenom om ASMYCKET! länge sen vi umgås och är det något vi gör när vi umgås är prata om allt mellan himmel och jord och käkar älskade KLADDKAKA ♥ Så söndagen va rent ut av sagt något jag verkligen behövde! Sen sov jag hos Line, vi somna efter att vi kikat Wallander. Ska försöka få lite bilder av muppen idag. Så får ni lite bilder senare.
Men pusssshei!
/ Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0