Valley of rain

Igår for jag ju till Fredrik, så kallad Plopp! Haha. Vi tog bussen till stan, gick in i gallerian och titta runt lite på kläder. Men sen gick vi och tog en fika på Café Deli. Aaaaasgött! Kladdkaka & Coca-cola ♥ Efter det drog vi oss till donken för att försöka träffa på lite folk. Men först va det dött, sen kom David och skärmde livet ur mig.. Inte kul alltså grabben, du får igen i skolan! Haha, sen rulla det på och kom mer och mer folk. Och bland annat kom min älskade ängel Monika ♥ Vi behövde prata om lite, sen kom det mer och mer folk och vi hade askul! Kallt vare, men skratta fick man göra! fy satan va jag sprang också, Monika efter mig och slog på "gul bil " eller ni vet när det är två/tre siffrigt/bokstäver lika i en reggskylt? jo ni anar inte hur hårt kvinnan slåss! Haha, men kul va det! Kom hem i bra tid eftersom det va så kallt, runt 10 över 11. Gjorde mackor och varm oboy & kika tv och prata lite med mami. Sen gick jag upp till sängen runt 12, la mig och kika tv och smsa. vaknat flera gånger inatt, smsat folk utan att jag kommer ihåg det sen somnat igen.. Haha!
/ Bella.

slänger in en bild på mig som ni troligen sett förut, men bara för att göra inlägget lite roligare! peace.

Kommentarer
Postat av: MonNe...

älskar dig vännen. du vet att jag finns dag som natt... kan bara slå en pling elle smsa. jag kommer stötta dig te 100%



vi behöver inte dom där.. vi klarar oss så bra ändå<3

2011-02-06 @ 18:41:22
URL: http://hellomonne.blogg.se :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0