No air

Tjenaaaa.. Drog mig till valbo idag och umgicks med min kära vän elin. Vi träffa även en massa pojkar som vi umgicks med, även söta tvillingarna emma och elin! :) men 2 av pojkarna skulle jag kunna vända upp och ner på nu.. Dock va det dom som gjorde det på mig! Jonas tog mig och vände upp och ner på mig, samtidigt som cenny ösa upp snö i ansiktet på mig....... Haha men hade galet kul ikväll iaf! Ska vill valbo imorgon också, umgås med min pärla elin imorgon igen! Säkert träffa samma folk om man har tur :) men sen drog typ alla hem helt plötsligt? Iaf så vänta snälla elin, jonas, challe och isak på bussen med mig! Tog bussen hem 23:40 och sen gick typ aslångt hem från bussen... Tur att musik finns iaf! När jag kom hem tog jag ett glas cola och en sportlunch och la mig och kika glee. Får heller inte åka till kungsberget för pappa min imorgon :( pga att jag är sjuk. Men aja, ligger här i min säng och ska sova nu eftersom alla söta pojkar jag smsat med somnat nu och jag ska också sova har jag sagt.. Så pusshörs! / Bellis.

Kommentarer
Postat av: emma

du är söt! :)

2011-02-28 @ 15:58:52
URL: http://emmaadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0