hos belloz

ja, sitter hemma hos belloz nu. vi åkte och sola som sagt igår, sköööönt. sen kom vi hem till mig, fixa oss och drog som vanligt till donken, i valbo.... haha, jonas kom och träffa oss. sen vare när han gick så rulla ett helt jävla hockey lag in på donken.. så när jag gå och lämna våra saker, alltså strips, drickan och sånt som blev över.. då så säger dom " johanssson, det där är någon brud för dig ju, hon är ju en gangster.. " jagba " men shit va cool ni är... haha. " så gick jag till bella, och då sa dom igen " fan hon va ju snygg också" så blev fett irriterad och gick ut.. haha, onödvändigt för er att veta, men det är min blogg och jag vela skrivat. men iaf, sen tog vi bussen till alex och satt där ett tag. sen in till stan och in på donken medans vi vänta på bussen.. haha! sen kom vi hem, åt billys och sov!
nu ska vi snart fixa lite, äta och dra till hemlingby och kika på railjam! pusssssssss.
/ bella.

Kommentarer
Postat av: hannaeriksson.

hahah jag vet, så misslyckat också! :D

2011-02-20 @ 19:08:16
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0