fyra veckors väntan

Bristande på tro har jag väntat i fyra veckor. Sanningen fanns där, jag kände på mig allt och jag hade rätt. Alla väggar började rasa och såg det men va för trög för att fatta att även våra kunde rivas. Jag trodde för mycket på något som jag borde tänkt till riktigt på. Mina tårar spelar ingen roll längre, du skulle bara veta hur krossad jag va dagen du stack. Det fanns inte för mig, jag vägrade inse. Jag fick panik och blev frustrerad. Slog huvudet i väggen samtidigt som tårarna rann. Jag blev helt förstörd. Dagen du stack fanns inte för mig. Försöker hela tiden spela cool, att jag mår bra utan dig. Kan inte släppa allt såhär, speciellt med tanke på att det var mitt fel. Ett missförstånd som fick mig säga tre ord och allt försvann. Jag trodde aldrig jag skulle känna såhär, inte med tanke på hur det varit. Du har alltid stått bakom mig, torkat mina tårar när jag vänt mig om och viljat gå bort från allt har du torkat mina tårar och berättat hur mycket bättre jag är än alla andra. Du fick mig tro att jag kan göra nästan allt. Du är den jag alltid kommer sakna, den jag aldrig kommer glömma och föralltid älska. Jag kom hem, hade varit ute och haft ännu en rolig dag med mina kära vänner. Det tog några dagar innan jag ens åt efter det som hände, sen fick jag i mig rejäl mat utan att spy, sen fick jag orken att gå ut och nu har jag till och med haft orken till att hålla på med andra killar. Det tog sin tid och det kommer ta längre tid än allt känns bra igen. Men när jag idag kom hem. Öppn datorn och logga in och du skrev, stanna mitt hjärta för en minut. Allt bara stod still. Du. Skrev. Till mig? Sen när dom där orden kom " gonatt bella, förlåt men saknar dig " vela jag bara kasta iväg datorn, nu står jag på samma ruta igen. Nummer ett. Det krävs på mycket mer än några ord på msn för att jag ska tro dig. Att du inte ens kunde lyfta luren och ringa mig, fråga hur jag mår och visa respekt och sen berätta att du saknar mig, utan istället skriver du på msn något sånt där? Kom tillbaka när du visar att det du säger menar du från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0