15:26

JAG HAR FÅTT I MIG MAT!!!!!!!!!!!! å herregud vad glad jag är, musiken är hög och jag snart hoppar runt överallt!!!!!
dock kanske jag inte borde kalla det riktigt "mat" , jag åt flingor och mjölk. men jag är glad att jag fick i mig något utan att må illa!
och min räddare i nöden, min kära bästavän kommer snart hit. hon slutar om en 5 min, går förbi affären och köper vindrovor åt mig ♥ vilken ängel hon är! sen kommer hon hit, pratar lite vett i mig och slår mig varje gång jag pratar dåligt! haha.. lovat henne att hon får slå mig när jag säger "vars e du?" ist för "vart är du?".. inte bra alltså, jag kan verkligen inte prata bra om jag får erkänna. det är många ord jag inte kan säga riktigt bra, jag pratar skitroligt iblant.. haha, men aja, that's me!
som ni säkert märker mår jag mycket bättre nu.
ska vänta in min fru som kommer när som helst nu!
hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0