mrs bring me down, well you like to bring me down

Tog bussen till sjukhuset och gick till jernvallen, mötte Malin, sen kom även Antonio och Oliver! Och Angelica och Stoffe kom en stund, men iaf titta vi på P96or alba, David vela att jag skulle titta på dom. Så sen efter matchen gick vi och titta på när Malins pojkvän spela bandy. Efter det drog jag, Antonio och Oliver ner på aga och tjocka i oss mat! Sen vidare till donken en stund, gick å prata en massa om allt möjligt! Sen följde dom med mig till Vallhovkiosken sen gick jag hem. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta och sova! Skola imorgon, super taggad! fast nej.
Vill gå 9an på något sätt.. dom verkar ha kul :( haha och jag har så många 96kompisar.. :(
Och maddis har Praktik på Måndagar, KUL FÖR MIG?????????? NE :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0