hold me like you used to

Tjiiiinare! Gårdagen va väl sådär, lite uttråkad ibland. Jag, Ida & John drog till Gävle för vi vela käka max, de va skitroligt då! Sen in till Valbo, där va de också jätte roligt, träffa massa folk. Men sen åkte vi till Sandviken å där va vi ensamma typ.. Haha men sen till högbo och hade de trevligt med några som hade gjort eld å drack öl å massa trevligt! Så sen åkte vi hem, kommer inte ihåg tiden just nu.. Men iaf, jag kom hem och prata med Jens i några timmar. Somna runt 3-4, och nu ska jag ner å äta frukost å fixa mig för att vara med min fina fru! Vi ska titta på hennes pojkväns match, trevlans trevlans! Får se vad vi hittar på för skoj sen!
PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0