stay in the rain with me

GUD VA IRRITERAD JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV!
Jag är less hela tiden, bara less på allting! eller så är de för att jag har mens.. Haha, men varit asless dom senaste dagarna och bråkat för småsaker. Sen efteråt inser jag hur idiotiskt det är och ber om förlåtelse, tur så har jag världens bästavänner som förstår mig ♥
Men iaf, va i gävle, de va ju trevligt till och från! ibland va mitt humör asbra och jag va glad, andra stunden satt jag tyst å stirra in i en vägg eller något? Hatar de.. Nåja. Tog halv 12 bussen hem och den va proppfull! Haha, skratta gjorde ja då mest då iaf! Men sen cykla jag från ÖB hem till mig. Nu ska jag titta på Never back down 2!! Sen sova, för imorgon måste jag städa.. Haha, mitt rum ser förjävligt ut och jag ska umgås med tobbe imorgon och såhär kan de inte se ut då.. Kläder över hela golvet. NÅJA HEJDÅ FILMEN VÄNTAR PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0