so sing along to my stereo

Okej, har fått frågor om vem "T" är? haha ja det är Tobias. Mer säger jag nog inte än till mina nära vänner, antagligen folk som fattar annars. :)
Men iallafall, va ut och träffa tobias och han hade med sig jonte i epan, men först kom bara tobbe ut och prata med mig, sen efter ett tag vart också jonte sprallig i benen och börja ta tobias nyklar och sånt.. Haha roliga pojkar de där! Nåja, dom stod och snacka med mig i kanske en timme. Sen åkte dom, då gick jag in i typ en kvart? Sen satte jag mig på cykeln och cykla till min kära vän Emma, vi prata en massa om allt möjligt. Sen cykla jag hem och åt houngns melon.. STAVAR KANSKE INTE RÄTT, SRY DUDES! .. Nåja, nu sitter jag här och har ont i ryggen kände jag nu.. Ska kika på tv, sedan sova. Imorgon cyklar jag med Martin till skolan, möter upp Nicole och sedan Madde också. Vi ska gå till något ställe och grilla, jag och maddis får troligen grilla marsmellows! Hihihihi! Men sen är jag ledig till nästa tisdag!! NAIS SKOLAN ÄGER! just nu.
HEIDO bless
ladda upp bild gick inte heller.. die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0